BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 21, 2010

Pada suatu petang di dalam bas yg...

SESAK!

Dah jadi perkara biasa dah, stiap kali naik bas pada waktu petang mesti bas jalan Sepanggar sesak, tapi hari ni sy dapat tempat duduk, yay! mestilah happy cuz im friggin tired after exam and filled my tummy with Roti kosong dan Martabak tadi.

Oki ceritanya begini...

Selepas dapat tempat duduk saja tadi, sy pun meletak beg sandang sy di tempat duduk kosong di sebelah saya, don't mean to, bukannya bermaksud tak mau kasih duduk orang, saja ja sebab kepenatan, main hempas ja badan di atas tempat duduk bas tu.

huuu~

Tiba2, ada sorang makcik ni..eh! kakak tak silap saya tapi yang penting dia lebih tua dari saya, ingin duduk di sebelah saya dan tanya,

"boleh sy duduk sini? *insert smiley face here*"

"ah, sori..."

*angkat beg dari tempat duduk kosong di sebelah saya tadi*

Benda pertama yang saya sedar pasal pompuan ni is her breast, basar budu!

Masa saya sedang ingin angkat beg saya tadi, sy ternampak kerusi di seberang tempat duduk saya tu kosong, tapi napa dia mau duduk di sebelah saya juga?

aaah...watever...

Dia duduk ja di sebelah saya, saya pun mula sesak nafas! arrgghhh!! Basar tul ni orang! ditambah lagi dgn gunung dia, kesempitan digandakan ke level 100.

This is uncomfortable...

Yang menakutkan pula, dia ni asyik2 senyum ja...

=_____=

ooohhh....tidaak...

Yang paling sengsara lagi, masa bas tu ingin membelok di roundabout, well you get the picture...

*uuuurrmmm...!!!* dalam hati saya.

Pastu masa dia ingin turun dari bas di Likas tadi lagi, dia mau tekan loceng yang trletak di sebelah kiri atas sy (sy duduk dekat tingkap), gunung dia secara tidak sengaja terkena muka sy, masa jari dia ingin menekan loceng tersebut, gunung dia pun menekan muka sy.

aaarrggghh!!! T_______T

*lalu dia pun turun dari bas*

Sempat lagi sy melihat dia di luar dari tempat duduk sy dgn muka biasa sy, muka blank. Dia pla dgn muka senyum dia melihat sy...oh gawd...*shivering*

pastu sorang lelaki middle age yang sedang berdiri di dalam bas ni pun ambil tempat duduk kosong di sebelah sy.

Mula2 sy cool ja sambil menikmati angin dari jendela di sebelah sy, TIBA-TIBA! Entah apa yang buat orang tua ni ingin merapatkan badannya pada sy, makin lama makin rapat, ditambah lagi dengan tangan dia diletak di atas kerusi di depan sy.

OW SHIT!!!

This is so uncomfortable!!

Kemudian sy lihat di jalan depan dimana bas ni ingin tuju, ada ROUNDABOUT!!

And then i must scream, "WHAT THE F*CK!!!" Dalam hati la, ko gila ka mau teriak dalam bas.

Lepas dah lalui jalan neraka tadi, bas ni secara tiba2 membuat brek kejutan ketika berada di atas jambatan dekat yayasan Sabah, tangan tu orang pun terjatuh dari genggaman di atas kerusi depan sy ke atas paha sy...

Tapi nasib paha sy 'dilapisi' dengan beg sandang sy, kecian ko orang tua! HAHA today is not your luck! Jangan harap la!

Dalam hatiku berkata, "bila la orang ni mau turun...aaahh...dan bila la sampai rumah sy ni...aaahh..."

Tiba2 dia menggeselkan kaki kirinya pada kaki kanan sy, F**K DAMMIT old man!

This is super uncomfortable!!!!!!!

Lepas saja tiba di 1Borneo, dia pun turun...aaahh...akhirnya...

Sy pun mula scanning appearance dia dari atas smpai bawah; waw... perut buncit, muka berbulu, kimak punya orang Dusun! <---ejek bangsa sendiri.

Akhirnya sy boleh relax..fuuhh~

Pastu ada sorang makcik ni pun mula ambil tempat duduk disebelah sy, perkara pertama yang berlaku adalah, payung dia terkena muka sy.

*Inner Chaos*

2 comments:

Gen Fujita said...

lol, cuma curious, anda ada Haptephobia ke?

-Virut- said...

mmmm.......

=________=