BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 6, 2011

Lebah Hijau ingin menyengat-

Punggung kau.

2 February 2011.

Hari itu adalah hari cuti pertama saya untuk CNY, jadi masa tu juga saya ingin test drive kereta 2nd-hand warna biru yang sedang ber-parking sana luar rumah. Datang la sorang kawan abang saya ni dengan motorsikalnya tanpa lesen, yes he got no license and he dares to take that thing even during tha cops patrolling this area for 'that' operation.



Saya pun sikit lagi lupa bawa lesen sy masa ingin ke pusat bandar, nasib asap rokok dorang helps reminding me *cough*

Masa dalam perjalanan ke pusat bandar bukan main kaku dorang duduk dalam kereta tu, saya tau la kamu ketakutan bha, tapi tolong jangan teriak dalam kereta ketika saya memandu. Oleh sebab kereta tu kereta lama, ada lah something wrong sikit, kadang-kadang enjinnya pandai termati.

oki you can panic now.

.....................................................

AKHIRnya, kami tiba juga di pusat bandar iaitu Kota Kinabalu. Sebelum kami ke panggung wayang ingin menonton The Green Hornet
kami ke KK Plaza dahulu ingin temankan girlfriend abang sy untuk beli bra dan selipar. Saya dengan mata terbeliak saya bercampur dengan muka bingung saya melihat dua orang lelaki bujang ni bermain dengan bra tersebut, saya tau lah benda tu empuk dan lembut, jan ja kamu mula 'mengeras' sudahlah.

Pastu kami pun berjalan kaki ke Centre Point
untuk makan tengahari. Saya bawa mereka ke restoran Cina di CP(Centre Point), dan saya lupa pla ketika itu semua restoran Cina tutup untuk sambut CNY. Again kebingungan saya terserlah. Jadi kami makan nasi ayam paling simple dan yang paling laku tu.


Restoran yang sy maksudkan itu terletak di belakang budak sorang ni.


Lepas dah siap makan dan terkencing di seluar ketika menunggu giliran untuk masuk ke tandas, dan beli tiket untuk masuk panggung, kami sempat membuang masa di Game Arcade yang ada di CP.

..............................................



Oki about The Green Hornet story. MMMMM....based on my personal rating, im gonna say it's oki, not really that bad though. Britt character is too annoying for me to handle sometimes. I thought that story was about heroes, but it turns out that they were too far to be a hero, more likely a vigilante and outlaw antiheroes. And from that time also, i think we all just got punk'd by the trailer (the story is not about Britt getting revenge or any stuff as what is shown in the trailer!)

..............................................

Sampai ja di rumah sy pada kira2 pukul 7.30pm, kami terus ke KFC untuk makan malam.

-Peace OUT-

0 comments: