BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 22, 2010

'Jom Pigi Water World' Event

Dikhaskan kepada ahli-ahli BSMM terutamanya yang telah menyertai kursus jurulatih beberapa hari lalu.

Tempat: Water World, Taman Tun Fuad, Jln Bukit Padang (btl ka apa sy tulis ni?)
Tarikh: 21 Disember 2010, Selasa (kelmarin)
Masa: 11.30 kumpul di terminal kk, 12pm mula baranang!

Saya datang sana pukul 11am, kawan sy sorang lagi si Robert datang sana pd pukul 9am lg, paling manang la tu orang, semangat ni. Tepat pukul 11.30am gitu, saya dan Robert jalan terus ke Water World, malas mau tunggu orang, kata pukul 11.30am jumpa kat terminal kk, ini jam 11.30 baru bangun pagi!

Tanpa membuang masa, kami jalan terus. Sampai di water world sja, kami terjumpa sorang lagi member, QD nama panggilannya, dan sorang adik lelakinya. Robert pun terus melompat masuk ke dalam kolam tanpa menunggu kami, sebab masa on the way ke Water World dari perhentian bas dekat hospital bukit padang tadi memang panas, cukup2 la sy dapat sunburn dari kem hari tu, nanti mandi di WW lagi, ada lagi 'tanda setingkat'(tanda sunburn bergaris di antara yang terkena sunburn dan yang ter-cover oleh ssuatu sperti pakaian atau topi).

Pastu datang sorang pegawai dari BSMM, dia sorang jurulatih kawad kami di kem tersebut, nama panggilannya si Hantu, sebab anak mata dia basar dan menakutkan.

Pastu penganjur event ini datang mau dekat pukul 2pm, kau lah paling WIN! MANANG!

Akhirnya yang datang ke WW hanya Robert(si ohm), Tracy (si hantu), Ryn (si gay), Matthew (pondan), Glen (ktua pondan, bdk Eurasian), Eleen Wong(M&M), Em-em(mama), CJ, Alias Liew (penganjur), QD (desperate poser), adik QD (Valeen), Edna (ex si Ryn) dan Virut (si bingung/antivirus).

Berenang puas2 sehingga pukul 5pm, pastu sempat lagi pergi makan dan minum di restoran yang berdekatan. Masa on the way ke perhentian bas dekat hospital bukit padang tadi kami disiram air hujan.

..................................................................

Gambar-gambar

Em-em dan Eleen



Hantu Berenang



Trip Kiut



Barisan Naga chiplak




Jerung wannabe



Kicik



Water World Next Top Model (bdk Eurasian sama Dusun 'sasat')




Lompat!



Tarabang



More Tarabang



Yang Paling Lama Berada Di Sana

1 comments:

Anonymous said...

hahahaha gali sy tingu gambar si glen sama si matt