BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 19, 2010

woohooo! akhirnya~..errgghh...

YESS!! selepas bersusah payah study smpai di last subject dan di last minute, akhirnya abis jua mid-term test hari ni! adeii...

Ketika lambat masuk ke dlam kelas tadi kmudian ditepuk tangan secara tiba2 oleh para pelajar kat dalam kelas tu lagi, ini sungguh..mmmmmm....?

Sibuk pnya tidak sibuk cari tmpat duduk yang paling sesuai supaya tidak diganggu oleh sepa2 pada masa tu, tiba2 datang pula sorang budak bising ni dimana dia lebih tua dari saya dan the worse case scenario, dia duduk di sebelah saya dimana it was end with the two of us sit together.

"OK! you can start answering the paper now!", the lecturer without any hesitate spit the words out from his mouth.

Masa syok2 jawab soalan dalam kertas putih yang membosankan, tiba2 budak sebelah ni....menulis siku sy dgn pen yang berbau kalah2 santut suar ko. Well, just ignore him at first...ignore punya ignore, sana juga dia bising macam bayi. Sampai la tu lecturer paksa cubuk2 matanya yang sibuk lihat benda lain dan melihat gelagat kami dan kawan tu orang.

Situ jua masanya saya siap mnggunakan skill dan style mempertahankan diri sy untuk elakkan diri sy dari diramas dengan ayat2 yang merimaskan dan dan dan.................................................................................................................................................................help~ mey~ (hatiku menyalak ketidakselesaan)


Akhirnya, habis jua sy jawab sgala soalan yang ada...nasib baik sy tidak perlu ambil kertas kosong banyak2 tadi, dapat jua sy elakkan kertas jawapan sy dikoyakkan oleh kami berdua selepas berusaha untuk memdapatkannya(tujuan tu 'orang' utk meniru, tujuan sy pla, mempertahankannya).

-The EnD-

0 comments: